1. Definiții și Termeni
Societate – denumește în continuare Atelier Serendipity SRL
Site – domeniile și subdomeniile www.atelierserendipity.ro și www.unbuchetpezi.ro, proprietare Societății
Termeni și Condiţii – reprezintă contractul încheiat între Societate și Cumpărător
Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care îşi dă acordul cu privire la Termenii și Condiţiile descrise în cadrul acestui document, prin finalizarea procesului de creare a unui Cont sau prin efectuarea unei Comenzi
Cumpărător – orice persoană fizică sau juridică care efectuează o Comandă
Cont – secțiunea din Site, accesibilă prin intermediul unei adrese de email și a unei parole, ce conține informații despre Utilizator și îi permite acestuia să transmită o Comandă și să aibă acces la istoricul Comenzilor
Comandă – un document electronic utilizat ca formă de comunicare între Societate și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite intenția de a cumpăra unul sau mai multe Produse prin intermediul Site-ului
Tranzacție – acord între Societate și Cumpărător prin care Cumpărătorul achită contravaloarea Produselor și Serviciilor oferite de Societate
Produs – aranjamentul floral conform specificațiilor descrise în pagina corespunzătoare acestuia
Serviciu – activitatea pe care Societatea se angajează să o presteze în scopul îndeplinirii obiectului contractual dintre Societate și Cumpărător
2. Informații Societate
Atelier Serendipity SRL
București, sector 1, str. Popa Tatu, nr. 49, camera 1
J40/16309/2016
CUI 36832812
Date contact:
Email: contact@atelierserendipity.ro
Telefon: +40 731 47 17 17
3. Proprietate Intelectuală
Întregul conținut al Site-ului este proprietate exclusivă a Societății și include, dar nu se limitează, la produse, text, imagini statice/dinamice, descrieri de produse, articole și alte materiale. Brand-urile „Serendipity” și „Un buchet pe zi” sunt mărci înregistrate aparținând Societății, fiind protejate de legile în vigoare.
Copierea, distribuirea, utilizarea parțială sau integrală a conținutului Site-ului fără acordul scris al Societății sunt strict interzise și sunt sancționate conform legistației.
Este permisă publicarea de link-uri către paginile Site-ului, fără însă ca această publicare să prezinte brand-urile Serendipity, Atelier Serendipity sau Un Buchet pe zi într-o manieră falsă, înșelătoare sau jignitoare.
4. Informații Contractuale
În urma plasării unei Comenzi, Cumpărătorul își dă acceptul de a primi notificări prin e-mail sau telefon cu privire la situația Comenzii. Comanda se consideră acceptată în momentul prezentării dovezii de achitare a sumei reprezentând contravaloarea Produselor și Serviciilor oferite de Societate.
Pentru motive întemeiate, Societatea își rezervă dreptul de a anula sau modifica o Comandă, prin notificarea Cumpărătorului și returnarea sumei achitate.
5. Politica de vânzare online
Accesul la Site este liber, însă doar crearea unui Cont de Utilizator (inclusiv acceptarea Termenilor și Condițiilor și a Politicii de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal) permite accesul la secțiunile cu privire la istoricul Comenzilor, status-ul Comenzii, precum și la editarea datelor personale de identificare.
Cu toate că Societatea face toate eforturile pentru ca prețurile afișate pe Site să fie corecte, pot apărea erori în calculul lor. În cazul înregistrării unei Comenzi pentru un astfel de Produs, Societatea își rezervă dreptul de a anula sau modifica Comanda după ce Cumpărătorul a fost anunțat prin intermediul unui mijloc de comunicare (e-mail sau telefon).
Imaginile prezentate pe Site sunt cu titlu de prezentare. Ținând cont că Produsele publicate pe Site sunt realizate manual, precum și că aspectul florilor poate diferi, aranjamentele florale sunt produse unice. Societatea se obligă să respecte caracteristicile și valoarea Produsului prezentat, chiar dacă aspectul poate fi ușor diferit.
6. Comenzi
Utilizatorul poate efectua Comenzi prin următoarele modalități:
– pe Site, prin înregistrarea ca Utilizator, adăugarea Produselor în coșul de cumpărături și finalizarea ei, completând datele de livrare, facturare și modalitatea de plată
– prin e-mail la adresa comenzi@atelierserendipity.ro
– telefonic, la numărul de telefon 0731 47 17 17
– prin aplicația Whatsapp, la numărul de telefon 0731 47 17 17
– pe contul de Facebook, facebook.com/atelierserendipity.ro
Prin finalizarea unei Comenzi, Cumpărătorul își exprimă acordul că toate informațiile furnizate de acesta în cadrul procesului de cumpărare sunt complete și corecte și că poate fi contactat de către Societate telefonic și/sau prin intermediul e-mail-ulului.
Societatea poate anula o Comandă în cazul în care datele furnizate de Cumpărător sunt incomplete/incorecte, precum și în situația în care tranzacția de plată online nu poate fi efectuată din cauza neacceptării plății fie din partea băncii ce a emis cardul Cumpărătorului, fie de către procesatorul de plăți agreat de Societate.
7. Facturare și Plată
Societatea este neplătitoare de TVA. Prețurile afișate pe Site sunt exprimate în RON și reprezintă prețurile de vânzare finale.
Plata se poate realiza prin alegerea uneia dintre următoarele modalități:
– online, prin utilizarea unui card bancar Visa/Mastercard, în mediu securizat, prin MobilPay
– prin ordin de plată/internet banking
Societatea va emite o factură imediat după plasarea Comenzii și o va trimite pe adresa de e-mail a Cumpărătorului.
8. Livrare
Societatea efectuează livrări prin curier, exclusiv în București. Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor în vederea unei livrări în cele mai bune condiții.
Programul de livrări este specificat în pagina <Informații Comandă, Plată și Livrare>.
La finalizarea unei Comenzi, Utilizatorul poate alege un interval orar pentru livrarea Produselor, astfel încât livrarea să se efectueze în cel puțin 2 ore de la confirmarea plății.
9. Returnare produse
Florile, fiind încadrate la categoria de produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid, nu se pot returna, conform OUG nr. 34/2016.
10. Garanție
Societatea garantează pentru integritatea Produselor comandate pe Site până în momentul livrării. În cazul în care florile livrate nu corespund calitativ (flori uscate, veștejite sau rupte, recipiente rupte) și acest lucru poate fi dovedit din fotografii, Societatea se angajează să returneze integral suma plătită de Cumpărător, dacă sesizarea este facută în cel mult 24 de ore de la data livrării. Returnarea banilor se realizează doar în urma înapoierii aranjamentului floral împreună cu toate accesoriile și documentele ce l-au însoțit, prin curier, la sediul Societății (București, sector 1, str. Popa Tatu, nr. 49, camera 1).
Cu toate că aranjamentele florale sunt produse perisabile, Societatea garantează prospețimea florilor timp de 5 zile, în condițiile respectării indicațiilor de îngrijire ce însoțesc Produsele.
11. Reclamații și Sesizări
Orice sesizare sau reclamație referitoare la Produsele sau Serviciile noastre poate fi trimisă la adresa de e-mail reclamatii@atelierserendipity.ro.
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
12. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Societatea este înregistrată la Registrul de Evidență a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la numărul infochiosk 850532573267.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, Societatea are obligația de a administra, în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care Utilizatorul le furnizează, iar Utilizatorul își dă acceptul necondiționat ca datele cu caracter personal să fie stocate și utilizate pentru scopurile specificate.
Scopul colectării datelor este:
– informarea Utilizatorului cu privire la procesul de confirmare, urmărire a Comenzilor, livrare a Produselor, facturare sau alte probleme ce apar
– trimiterea de newslettere prin intermediul email-ului
– promovarea Produselor și Serviciilor și campaniilor de marketing
– de identificare și adaptare de oferte personalizate
Conform Legii nr. 677/2001, Utilizatorul beneficiază de dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor.
13. Forță majoră
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale în cazul în care o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.